niedziela, 6 października 2013

Duże jest piękne...

 
 
Duże jest piękne...
przekonałam się o tym....
rozpakowując ostanio otrzymaną paczkę....
 

nie dość, że piękne...
to jeszcze ciepłe...
i bardzo kolorowe...
uwielbiam!!!...
 

 
och!.... :)
nie mogłam się opanować...
 i od razu zabrałam się do pracy...


 
przyjemność robienia z takiej włóczki...
jest ogromna...
szczególnie jak się patrzy na tak radosne kolory...
i to była moja nagroda :)...
mój odpoczynek, moje wyciszenie :)...
po bardzo pracowitym tygodniu...
 
 
uwielbiam grube włóczki...
szczególnie jak są kolorowe...
i o fajnych splotach...
jak udaje mi się z nich zrobić...
coś niebanalnego, wesołego...
coś niepowtarzalnego...
 
A Wam jak się podoba...
 moja kolorowa propozycja na zimę?
jak nie trudno zauważyć...
skupiłam się ostatnio głównie na..
szalikach, kominach i kapciach...
bardzo lubię szydełkować tego typu rzeczy..
szczególnie gdy są...
 w ukochanych przeze mnie tęczowych barwach...
A Wy jakie lubicie kolory?
rozweselacie szare, czarne czy brązowe kurtki..
jakimś kolorowym dodatkiem?...
 
 
 
 
Wspaniałego tygodnia Wam życzę...
słonecznego i ciepłego :)..
a Tych wszystkich, którzy jeszcze nie zdążyli tego zrobić...
 zapraszam na
jest jeszcze troszkę czasu, by się zapisać na ciepłe kapciuszki :)...
serdecznoście dla Was! :)
 
 
a ten szaro-miętowy komin jest do sprzedania...
szczegóły:
 oczywiście inne kominy również wykonuję na zamówienie...
:)
uściski dla wszystkich!
 
 


44 komentarze:

  1. Oj, piękne, piękne... Wcale się nie dziwię, że nie możesz powstrzymać się od robótek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga cudowności , uwielbiam kolorowe tęczowe bajka...
    buziole

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga, kolory obłędne...ja mam jakiś spadek formy, ale na widok tych zdjęć od razu mi lepiej, buziaki!P.S. Modelka przeurocza:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wełenka cudo, piękne kolory i ta jej miękkość...! Ja również uwielbiam radosne barwy, kolorowe szaliki i buty. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, widzę że będzie się działo... już się dzieję :D
    Piękne te włóczki, ...kolorowe, cudne. Na pierwszy rzut oka widać, że bardzo milusie. Zwłaszcza te grube.
    Ja bardzo lubię kolorki stonowane ale i z kolorem często lubię zaszaleć.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolory, że aż dech zapiera :-)! Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj wzdycham ja do takiej grubej wełny , a jeszcze bardziej do tych kolosalnych drutów ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie tęczowe kolorki! i ten gruby splot-obłędny!!!!!
    myślę, że szarościom będzie do twarzy w Twoich szalach:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolory cudowne, chyba sprawię sobie podobne włóczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam kiedy napisac - już na FB mnie zafascynowało, ja teraz szukam takiej kremowej bawełny (będę ja robiła rozcinając dzianinę) bo chcę opakować takim splotem całą kanapę :)))))))))))))))))
    Co prawda nie w kolorach, ale też DUŻE :)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  11. zakochałam się w Twoich pracach! będą teraz dla mnie inspiracją!:) Pozdrawiam serdecznie z Kuźni Upominków:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam robić z grubych włóczek - robótki tak szybko przybywa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta gruba kolorowa włóczka jest obłędna!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Włóczka cudo:-) jak sie nazywa?kurtki mam ciemne,ale dzięki temu mogę z dodatkami szaleć:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pekne te grube wloczki! Bardzo jestem ciekawa co jeszcze z nich wyczarujesz ;):D

    OdpowiedzUsuń
  16. genialna ta włóczka -genialna, gruba i cieplusia. Pozdrawiamy ciepło Piecyki

    OdpowiedzUsuń
  17. Też uwielbiam takie włóczki, ręce same rwą się do drutów:) A kolory powalają! Niech nasza zima nie będzie smutna, szaro-czarna, tylko kolorowa:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. o rany boskie są! te kolory i grubość, no cuda! :) ciekawi mnie co jeszcze z nich wyczarujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Eh, CUDNE włóczki! CUDNE! Uwielbiam jak jest kolorowo i wesoło!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne kolorki tu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna ta włóczka i jakie piękne kolory!
    pozdrawiam i przyjemności życzę
    marta

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna kolorowa tęcza.Przyjemności w tworzeniu.Serdecznie pozdrawiam,I :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Włoczka rewelacja, każdą pluchę rozjaśni :-)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja właśnie odwrotnie, całe lata kochałam się w bardzo cieniutkich włóczkach ale oglądając na różnych blogach takie cudeńka min. Twoje coraz bardziej przekonuję się do "grubszej" formy. Ostatnio też zrobiłam komin cieplutki i gruby.
    Te kolory u Ciebie piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  25. ale bym się wtuliła w taką włóczkę!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. ładne takie grube tęczowe włóczki, ale lubię również odcienie szarości

    OdpowiedzUsuń
  27. aaaaaaaaaa Aguś ta włóczka jest boska! coraz bardziej myślę o tym, aby sobie kupić takiego grubaska i zrobić jakiś szaliczek:)))
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolory są przepiękne a ta włóczka wspaniała, widać gruba i mięciutka.

    OdpowiedzUsuń
  29. I od razu przyjemiej się robi w takich kolorach, z takim szalem żadna plucha nie straszna:))))

    OdpowiedzUsuń
  30. These remind me of candy necklaces! These ones http://www.partydelights.co.uk/product_detail.asp?ProductID=SWETS97
    Your scarves and cowls are absolutely gorgeous, just terrific work and the yarn, OMG the yarn is so beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale fajne kolorki:-)
    Pozdrowionka:-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow super gruba :) a jakie kolory.. mmm
    Jesteś mistrzynią w szydełkowaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow super gruba :) a jakie kolory.. mmm
    Jesteś mistrzynią w szydełkowaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  34. super grubość kolorki świetne, uwielbiam takie kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam pastele :) Szal fantastyczny, pięknie się prezentuje na modelce

    OdpowiedzUsuń
  36. Włoczka jest obledna, co to za cudo? Twoja interpretacja jest niebanalna i doskonala na jesienne i zimowe dni, Uwielbiam! Nie cierpie patrzec na szarych smutnych ludzi

    OdpowiedzUsuń
  37. cudne otulacze, paputki, kolory...
    pięknie i cieplutko.
    Ukochujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiękne rzeczy tworzysz! Trafiłam tu całkiem niedawno i jestem zachwycona!!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Dzien dobry! Zagladam na blog Kotbury i dzieki temu trafilam tutaj :) Nie wiem, co pierwsze chwalic :) Piekna praca, piekne zdjecia, piekne zakatki domu... Cudowne! Chetnie bede wracac :) Zycze milego dnia! Jola

    OdpowiedzUsuń
  40. Uroczy ten udzierg, każdemu na jego widok się buzia uśmiechnie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękny kolorowy komin będzie się świetnie prezentowała na tle równie kolorowej Polskiej Jesieni. pozdrawiam http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń